zaterdag 27 augustus 2011

Stolpen - Cloches & Zink

Wat vind ik glazen stolpen toch mooi. Groot of klein! Het blijft superleuk om mee te decoreren. Je kunt er zoveel leuks onder plaatsen al naar gelang je stemming!  

Op deze sombere dag hou ik van wit, zink, glas en nepdiamanten! Maar is het een zonnige dag dan is het prachtig met landelijke blauwe of roze pastelitems. Ik hou van stoere brocante maar ook van shabby chic brocante met pastelkleurtjes en roosjes niet te vergeten.





Ik wil mijn nieuwe "volgers" welkom heten op mijn blog. Ik vind het zo leuk om jullie reacties te krijgen. Ik heb nu zelfs een volger uit Dubai. Zo leuk! We hebben allemaal dezelfde interesse en dan is de wereld heel dichtbij! "It's a small world afterall"!

Hugs and have a very nice weekend!
Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's hoor en stolpen zijn ook mijn ding .... je kan er zoveel meer mee ... geniet er lekker van ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sylvia, I love your decoration! Especially those gorgeous zinc containers caught my eye and the sand glass is just wonderful.
    Hugs,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen