woensdag 11 januari 2012

Shabby Chic Pink Enamel

Roze emaille.....! Zo mooi!

6 opmerkingen:

  1. Ohhhhhh.......mooooiiiiii
    Ja echt, dit is zo mooi,prachtig dat roze Emaille
    De zoutbak.....hmmmmm een plaatje.

    grtjss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ik zag ze volgens mij ook op brocanteshops voorbij komen en heb er toen ook al naar gekeken. Deze kleur zie je niet vaak.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg bijzonder..de kleur roze in emaille zeker!
    Mooie foto's heb je gemaakt. Lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh this looks soooo romantic! your a "pinkylover" like me and so i must to take a jump on your followerlist. my best wishes and a creative day! di
    ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is dat toch mooi zeg waar haal je het allemaal vandaan ....geniet ervan lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij jou staat het geweldig, ik heb zelf 3 bussen in roze emaille, ik dacht, laat ik ook eens wat aan kleur doen. Maar...ik ben er al op uitgekeken.haha.
    Groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen