vrijdag 13 april 2012

Simply Chic pastels....

Ladies, alweer een week voorbij sinds ik mijn laatste post heb geplaatst. Ach, je hebt van die weken dat er niet veel uit je handen komt qua styling etc. Ik heb wel lekker het huis gedaan, schoongemaakt, ramen gelapt, gordijnen gewassen. Laten we het maar op de voorjaarskriebels houden, hahaha!

Ik wil mijn nieuwe volgers welkom heten. Altijd leuk om te zien dat mijn foto's etc. in de smaak vallen. Ik wens iedereen een heel fijn weekend! Groetjes, Sylvia

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi pastel hoekje zeg!
    Echt genieten roze en zachtblauw zo lief!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You always have so nice and soft colors. Have a nice weekend.

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh how your colors are so LOVELY this morning! SPRING IS REALLY HERE!!!!!

    Have a wonderful day, Sylvia! Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vind dit wel een gestyled hoekje hoor, erg romantish.
    Fijn weekend.
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk lente kleurtje..enne...ik krijg ook de lente in mijn bol. bij alle spullen denk ik..pastel zou ook wel mooi zijn...ik probeer mijn pastelopvlieger te beheerden en voor een portie mooie pastel kijk ik gewoon bij jou.
    Lieve groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi hoekje heb je weer gestyled.!
    En met een heerlijk schoon huis kun je heerlijk weekend genieten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor!!!...heel fijn weekend...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi blog heb je
    mooi die pastel tinten daar hou ik ook
    zo van, fijn week-end
    vr groetjes Manja

    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt weer een smaakvol en prachtig hoekje gecreerd.
    fijn weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. sooooo romantic your pictures from your home! love everything you share! have a nice weekend! di
    ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijk hoekje ,maar weet niet anders dat je dat heb, geniet altijd van je mooie foto's en jahoor je heb me aan gestoken ga een kleur toevoegen in me huiskamer oudroze hahahah is al heel wat ,nou nog even op zoek .....fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen